קטגוריות: ניהול מוצרים

יצירת מוצר מורכב (מוצר אב)

Products → Catalog

1.  לחיצה על הכפתור Add Product ובחירה מהדרופדאון  את האופציה של configurable product

Enable product – במידה ורוצים שיהיה פעיל יש לסמן yes

attribute set – יש לבחור color

Product name – שם המוצר כפי שהגולש יראה באתר

Sku - מק"ט המוצר המורכב - מוצר האב

Price – מחיר המוצר

Tax class – יש לבחור None

Quantity – כמות ראשונית (לאחר מכן יתעדכן אוטומטית מהאינטגרציה)

Stock status – האם במלאי

Weight – חובה למלא משקל (אחרת המוצר הופך להיות מוצר וירטואלי.)

Categories – יש לבחור את הקטגוריות ותתי הקטגוריות בהם רוצים שהמוצר יופיע

Visibility נראות המוצר באתר, האם יופיע בתוצאות חיפוש ובקטגוריה. יש לבחור catalog, search

Set product as new – במידה ורוצים שהמוצר יוגדר כחדש לתקופה מסויימת

טאב Content

Description תיאור המוצר כפי שיופיע בעמוד המוצר

Short Description – לא בשימוש

טאב Configurations - יצירת מוצרי הילדים

יש ללחוץ על כפתור create configurations 

step1

יש לבחור את השורה הראשונה – של הcolor ולאחר מכן ללחוץ על כפתור next

step2

יש לסמן בצ׳קבוקס את הצבעים בהם מוצר זה יהיה זמין ולאחר מכן ללחוץ על כפתור next

step3

Images

 יש לבחור את האופציה השנייה  - Apply unique images by attribute to each SKU (ז״א הוספה של תמונות לפי צבע)

ולאחר מכן לבחור color מהדרופדאון. לאחר מכן עבור כל צבע יש להעלות את התמונות הרלוונטיות אליו

Price

יש לבחור באופציה הראשונה Apply single price to all SKUs

בשדה שיפתח יש להזין את המחיר שהזנו בשדה בטאב הראשון

Quantity

יש לבחור את האופציה הראשונה  - Apply single quantity to each SKUs. בשדה quantity יש לבחור כמות רצויה

לאחר שמילאנו הכל נלחץ על next למעבר לשלב הבא

במסך העריכה יש להכניס את המק״ט לכל אחד מהמוצרי ילדים

images and video

כאן יש להעלות תמונות שיהיו משויכות למוצר המורכב, ז״א לפני שהגולש בוחר צבע. בתמונה הראשונה יוגדרו דיפולט שיוך לכל הגדלים: Base, small, Thumbnail,swatch וhover image. במידה ורוצים להסיר שיוך יש ללחוץ על אחד מהם ותפתח חלונית. תחת Role יש להסיר/ להוסיף את הhover image

תמונת hover – יש לבחור איזה מהתמונות תהיה תמונת hover במעבר עם עכבר בקטגוריה

Search Engine Optimization

URL Key – יש למלא באנגלית, ללא רווחים, יש להשתמש במקף בין מילה למילה. – שדה זה משפיע על ה-url של הקטגוריה, חשוב לא לשנות!!

Meta Title – עש למלא את הכותרת עמוד כפי שגוגל יראה. רצוי שיכיל מילות מפתח רלוונטיות לעמוד

Meta Description – רצוי שיכיל מילות מפתח רלוונטיות לעמוד

Contact

Let's work together. We want to hear from you
Follow Us
facebook linkedin Instagram